maandag 15 januari 2007

Vorige week : een résumé

Maandag : zwemmen, 2600m, paar intensieve prikkels en voor de rest rustig
Dinsdag : uurtje op de rollen
Woensdag : 2500m rustig gezwommen
Donderdag : 6’59 op 500m, daar weten jullie intussen het fijne van.
Vrijdag : 30’ gelopen met enkele heuvelsprintjes, 3 om precies te zijn.
Zaterdag : na de 500m debatten 4x500 in 7’30-7’27-7’27-7’22. Zoals je ziet, uithouding genoeg
Zondag : Louis Persoons Memorial Genk, 6.195K, ook daar zijn de details over bekend.

Dit is was dan mijn rustweek, opladen voor de volgende 3 toch zware weken. De totalen van deze week zijn : zwemmen : 10K Fietsen : 25.1 en lopen : 14.2K

Wat hebben we van deze week onthouden. Dat technisch zwemmen een goed gevoel met zich meebrengt maar nog altijd geen garantie is voor snelle tijden. Maar na de ietwat tegenvaller in het zwemmen toch de week goed afgesloten met de 6K loop in Genk.

De wedstrijden volgen elkaar nu wel in sneltempo op. Zondag is het al weer van datte in Zonhoven. Ik vind het wel prettig zo, altijd weer iets om naar uit te kijken en dat doorbreekt de toch saaie winterse trainingsmaanden.

1 opmerking:

Tim zei

Ik denk dat er voor u toch nog heel wat progressie mogelijk is in het zwemmen. Ik denk dat het gewoon noodzakelijk is van die basissnelheid op drijven. Dit gaat enkel mits aangepaste blokken. Technisch zit het heel goed in elkaar, dus ik zou daar niet al te veel energie meer in steken.

Tim