dinsdag 30 januari 2007

Ik snap het niet ????

Vrijdag kwam eindelijk mijn nieuwe opzetstuurtje aan. Vandaag gemonteerd en al direct een ritje van 2hr gemaakt om het uit te proberen. 2hr tempo rijden, vlak parcours, u plat leggen en vandaag vooral voelen hoe de positie nu was op de nieuwe fiets. Al na enkele kilometers was het of ik reed al mijn leven lang op dit ding. Het voelde aan als “thuis komen”.

Wel, ik kan dus iedereen geruststellen, of misschien net niet. Ik weet van de vorige jaren dat ik vroeg op het jaar amper 30km/u gemiddeld haal in dit soort trainingen. Voor gemiddeldes van 32-33 km/u moet je pas mei juni afkomen.

Awel, na 67.3K, 134 gemiddelde hartslag kwam ik na 2hr04’ thuis aan. Aan een gemiddelde van 32.6km/u. Ik snap het niet ???

Of, deze fiets is gewoon gemaakt om plat te gaan liggen en te vlammen ???

1 opmerking:

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Ik ben zelden te vroeg !!!!