vrijdag 3 november 2006

Zltc Mtb duatlon 2006

Morgen gaan we weer de Gellikse boskabouters wakker schudden. Al voor de 4de keer. Dit jaar zal een pronostiekje uit de mouw schudden niet zo makkelijk zijn. Ten eerste omdat, zoals Marc al zei, je niet weet wie er allemaal meedoet. En ten tweede, voor de meesten is dit een dooie periode. Daartegenover staan de Kasterleegangers die naar een topconditie aan't opbouwen zijn.Maar enfin, we doen toch een poging.

Even effe alles op een rijtje zetten.

Marc : pas genezen van een serieuse kou en onder de antibiotica + last van de enkel
Mario : gaat naar Kasterlee dus die zit wel goed
Jens : een maand niet gelopen, niet gefietst
William : top 3 als hij niet verkeerd rijdt
Jimmy : lopen zal wel goed zijn maar fietsen niet
Denis : nog zo een Kasterleeganger die goed in conditie zit
Eddy : als hij meedoet, hij moet nu zo ongeveer in vorm zijn voor het WK 70.3 in Florida volgende week
Geen makkelijke keuze maar hier toch mijn top 3

1. Mario
2. Marc
3. William

Wat mezelf betreft. Vorig jaar deed ik het zeer goed met een 2de plaats. Die zal er dit jaar niet inzitten wegens te veel achterstand na het eerste lopen. Ik zal in het fietsen waarschijnlijk een aantal mensen bijhalen maar ik schat mijn achterstand na het lopen toch op een minuutje of 2. En maak dat maar eens goed. Maar dit is geen doel op zich, dus wat ook het resultaat zal zijn, ik zal er niet mee inzitten.

Dit brengt me tot het volgende. Heb dan toch beslist iets meer wedstrijden te gaan doen volgend jaar maar gewoon zonder ook maar iets in mijn trainingen te veranderen. Bij slechts 2 wedstrijden zal ik op voorhand taperen. Namelijk Kruiningen en natuurlijk Klagenfurt. Alle andere die ik doe staan in functie van.

Nog iemand een weddingschapje afsluiten voor morgen ? Koen ???

Geen opmerkingen: