vrijdag 17 november 2006

Le nouveau Kuota est arrivé mais ...

Vandaag is mijn vrouwtje jarig. Een dag waarop we beiden niet moesten werken en dus eens zonder kids erop uit trokken. Een half dagje geshopt in Maasmechelen Village. Na de noen onze nummertjes voor euro millions binnen gebracht net zoals enkele miljoenen Europeanen en daarna naar Rampen gereden om te kijken of Kuota al gearriveerd was.

Hij was er en ... hij was al klaar, behalve dan dat er geen zadel opstond omdat de zadelpen kapot was en ze dus een nieuwe moesten opsturen. Volgende week dinsdag is alles klaar en kan ik hem gaan halen. Dus dan zijn er ook foto's. Voorlopig een foto van op de Kuota site.

Daarna nog een looptrainingske gedaan maar na een dagje shoppen voelen de beentjes toch wat zwaar aan.

Enfin, ik ga er nu nog een goeie drinken en dan oogjes toe, snaveltjes dicht en dromen van een supersnelle rit op mijne Kuota.

2 opmerkingen:

Lieven zei

Als ik mijn PC raadpleeg wil Lucky steeds meekijken op het scherm. Hij heeft zopas je nieuwe fiets bewonderd en goedgekeurd...

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Dan heeft de jongen een goede smaak.