zondag 12 november 2006

Week 2

Ook week 2 zit er al weer op. Deze week in feite al mijn geplande trainingen kunnen afwerken.

Maandag : een uurke op de rollen gefietst ipv een looptraining omdat mijn benen nog niet helemaal goed aanvoelden na de duatlon.
Dinsdag : dan de looptraining van maandag gedaan maar met 11K in 1hr05 (133) voelde dit helemaal niet goed aan. Vooral mijn linkerbeen was nog niet gerecupereerd en dat voelde ik.
Woensdag : 2500m gezwommen in de chaos in Bilzen
Donderdag : looptraining 2 van deze week 8K (145) 41'12. Ook hier weer geen goed gevoel. het liep stram en mijn hartslag leek 5 slagen te hoog.
's avonds dan een zwemtraining van 3K met het teenincident. Daarbuiten ging het zwemmen wel goed.
Vrijdag : nog een rollentraining van een kleine 50'
Zaterdag : 's morgens 3500m gezwommen. Met 2x400 V 7' en 15x100 V 1'45 toch een straffe training. Ik had wel een goed watergevoel maar hield een beetje in omdat in de namiddag de Memorial Vos op het programme stond. (zie Memoriallen)
Zondag : geen fietstraining op de weg. Had geen zin in de winderige en regenachtige weersomstandigheden en dus maar weer de rollen op voor anderhalf uur dit maal. De benen voelen goed aan na gisteren. Een loopwedstrijd is er blijkbaar vlugger uit dan een duatlon, zal aan de combinatie fietsen lopen liggen.

De totalen : zwemmen 9K, fietsen 94K en lopen 30K, goed voor bijna 9hr training. Vooral het weekend zorgde ervoor dat ik aan deze week een goed gevoel overhoudt. Op naar week 3 en dan 1 weekske recupereren.

1 opmerking:

Lieven zei

Ik heb eerder zware benen na een loopwedstrijd en minder na een duathlon of triathlon. Volgens mij ligt dat aan het feit dat de benen minder verzuren tijdens het afsluitende loopgedeelte omdat de hartslag beduidend lager ligt dan dat er enkel gelopen dient te worden.