dinsdag 7 november 2006

Stilstaand water

Vandaag zal ik gedurende 10 dagen 7 jaar ouder zijn dan Els. Vanaf 17 november zal dat weer zoals het ganse jaar door 6 jaar zijn. Bedankt aan iedereen die daaraan gedacht heeft. God zal het u lonen. Of hij ene gaat betalen, dan moet ik in het Grote Traditieboek van de club gaan snuiten, ik zal het jullie weten te zeggen.

Gisterenavond op Nederland 3 naar Holland Sport gekeken. Marleen Verldhuis en haar nieuwe trainer Jacco Verhaeren (ook trainer van Pieter Van den Hoogenband) waren er te gast. Voor de mensen die niet van deze planeet zijn, het gaat hier over zwemmen. Zeer goed beeldmateriaal en uitleg van Jacco over wat er fout ging bij de vrijeslagbeweging van Marleen. Uitspraken als "Je moet iets vastpakken om kunnen te trekken", of "Stilstaand water opzoeken" zeggen een leek waarschijnlijk niets maar de zwemmers onder ons snappen wat hij bedoelt. Zijn uitleg was duidelijk, de beelden erbij maakten alles nog duidelijker". Voor de mensen die het gemist hebben, vanaf morgen kan je op http://hollandsport.vpro.nl de volledige aflevering opnieuw bekijken. Het is helemaal op het einde van de aflevering, je moet er wel realone player voor downloaden (kan op de site zelf) maar het is zeker de moeite waard.

Nu ik toch een Kuota waard ben, heb ik er maar dadelijk eentje besteld. Volgende week zou de kader al bij Rampen zijn. Hij moet dan alleen nog afgemonteerd worden. Volgens de Heer Rampen himself zou ik op deze fiets 1.5-2km/u harder rijden. Jullie zijn gewaarschuwd.

(Dat laatste is niet waar hoor, maar er waren er toch al een paar aan't zweten, denk ik.)

3 opmerkingen:

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Ge kunt ze dat wel wijsmaken, maar doen ze het ook ????

Jim zei

Proficiat nog Wilfried.
Wist dat ge één van dees verjaarde, maar was de juiste datum vergeten.

Ivm onderwateropnames! Is zoiets ook zelf te organiseren?
Bv. iemand met materiaal vragen of materiaal van de duikclub om opnames te maken en achteraf in cafétaria bijles door een kenner?

Moeten we eens over nadenken.

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Misschien dat Koen ons daarmee kan verderhelpen ?