maandag 6 november 2006

Compliment !

Bij het begin van deze nieuwe week mijn schemaatje ietsjes verandert. Wilde nog een dagje extra looprust, dus gewoon dinsdag en maandag gewisseld. Ja, ben tegenwoordig erg voorzichtig als het om lopen gaat. Een dagje meer rust kan geen kwaad. Vandaag na de rustdag van gisteren toch nog een recuperatietrainingske op de rollen gedaan.

Zaterdagavond kreeg ik nog een mooi compliment. Ik vond dat toch een compliment, of het zo bedoelt was ?

Mario feliciteerde mij met mijn tweede fietstijd op de duatlon en zei toen :"Gij zijt een Kuota waard". Als dat uit de mond van iemand als Appermans komt, is dat volgens mij toch een compliment, of niet soms ?

Voor de rest niet veel nieuws. Kurt is back in town na een weekje Tjechië zodat ook hij aan zijn voorbereiding voor Oostenrijk kan beginnen. Ik heb zo de indruk dat ik hem vooral zal moeten intomen want hij wil volgend jaar absoluut beter doen dan dit jaar. Misschien beseft hij nog niet wat voor prestatie hij voor zijn kunnen heeft neergezet maar beter doen zal niet gemakkelijk zijn. Hij zal mijn schemaatjes tot in de details moeten volgen en alle info over zijn trainingen nauwgezet moeten doorgeven. Dit jaar had hij de perfecte wedstrijd, maar kan hij ook een tijd neerzetten in een wedstrijd die niet zo loopt zoals hij zelf zou willen ? Maar als ze hem zo gaan aanmoedigen zoals hierlangs, gaat hij vleugels krijgen !!!

2 opmerkingen:

Super Mario ??? zei

Triblogger Wil,

Het was inderdaad als ... een compliment bedoeld !

Den Mario

kurt zei

Besef wel degelijk dat het zeer goed was dit jaar maar voel dat er meer inzit. Lopen zal inderdaad niet beter kunnen. Maar ga die kuota mannen met mijn specialized te lijf gaan. Daar wil ik 20 min in verbeteren.