zaterdag 18 november 2006

Kilometerstand

Met de 3300m van vanmorgen heb ik vandaag voor dit jaar de 300K in het zwemmen overschreden. De teller staat tot nu toe op 308K voor dit jaar.

Alsof het toeval is overschreed ik vandaag ook de 9000K kaap in het fietsen. Daar staat de teller stil op 9061K.

In het lopen tenslotte sta ik na enkele maanden niet lopen op 1250K.

Gemiddeld geeft dit tot nu toe per week. Zwemmen : 6553m, fietsen : 192.7K en lopen : 27.1K.

Morgen een update over mijn afgelopen trainingsweek maar nu eerst nog wat Leffekes drinken want we hebben een verjaardagsfeestje.

Santé

3 opmerkingen:

Marco Velo zei

Wil,
Als 'statisticus' hou ik wel van cijfertjes! Het is ook interessant om de cijfers van anderen eens te bekijken. Misschien komen er nog wel reacties!? Wie traint hoeveel? Wie is het meest efficiënt? Wie heeft het meest talent?

Mijn tellertjes staan op dit ogenblik op:
Z:257,7 F: 11.277 L: 1.708

Per week:
Z: 5,6 F: 245 L: 37

Ook interessant: gemiddelde per training(incl wedstr):
Z: 2,74 F: 69,6 L: 16,3

In tijd geeft dat op weekbasis 12,5u. Per dag is dat 01:48:00...

Of er vandaag veel gaat bijkomen met dat rotweer is zeer de vraag!!

Marco

Lieven zei

Niet alleen kwantiteit, maar ook kwaliteit is belangrijk bij het trainen. Ik heb over mijn manier van trainen een artikel geschreven voor het ZLTC-clubblad. Ik kan hierbij al zeggen dat ik gemiddeld 6km zwem - 120km fiets en 30km loop, wat onvoldoende is om een volledige triathlon tot een goed einde te brengen.

Jim zei

Ik zit dit jaar aan 286km zwemmen
Voor het eerst heb ik de kaap van 6000 km bereikt met fietsen (MTB, rollen, Koersfiets samen) met 6052 km en lopen kom ik dit jaar uit op 1190km.
Maar zoals Lieven het stelt is de qualiteit van trainen minstens zo belangrijk als de kwantiteit. Ik heb dit jaar een 60 km minder gewommen en ook een 100km minder gelopen als vorig jaar. Toch ben ik in beide disciplines niet zwakker geworden.