vrijdag 17 december 2010

Tweeterdetweeterdetweet

Twitter is op korte tijd uitgegroeid tot één van de media waar veel sporters hun doen en laten, en soms veel meer dan dat, aan de wereld bekend maken. Ik hou er dan ook van om deze tweets te volgen en heb er enkele opgeslagen omdat ik ze nogal opmerkelijk en soms wel grappig vond.

Brian Ryckeman

Heb de indruk dat de housing en kracht beginnen te renderen. Lig stabiel in het water. Keerpunten zijn ook pak beter, maar daar ben ik niets mee op een marathon lol

Suuuper training. Einde was een 400 max, vlotjes onder de 4min. 3'57"2, Ben verrast EN blij

Ahja, tzien stuutjes met choco


Jim Thijs

Geen paniek indien je zonet geflitst werd lang De dreef in Overijse. Een ouder mannetje stond met zijn autolichten te fake flitsen.

Bij de opticien mijn papa aan het overtuigen om een modieus model te nemen, maar het lukt niet.

Heeft vandaag tijdens een sponsoronderhandelingslunch in een prachtig pand in Brussel voor het eerst chips gegeten met vork en mes.


Peter Croes

Kwam tijdens het lopen de baard van Sinterklaas tegen... #ikgavoordomstetwitpicvhjaar http://twitpic.com/3diiig

morgen after-season SMO-dag. Zou ik 1 of 2 dafalgannekes voorzien?

Ronald Gaastra

Gennez niet 'allerslimste mens'... Oei 'in' vergeten. ;-)

Frederik Van Lierde

Hello, vanaf nu ben ik op twitter. Tweet, tweet, ..., tweet :-)

Geen opmerkingen: