maandag 13 december 2010

Bloggen op 3coach

Zaterdagnamiddag kreeg ik een mooi voorstel.  Wim De Doncker vroeg of ik geen zin had af en toe eens een blogske voor 3coach te schrijven.  Daar kon ik eigenlijk geen neen op zeggen. Meer dan 1000 bezoekers per dag die je blogs kunnen lezen.  Daar kan mijn eigen blogje natuurlijk niet aan tippen. Laat ons zeggen dat ik van provinciale of regionale blogger plots nationaal ga bloggen. Zo kan ik af en toe ook eens stiekem reclame maken voor onze club :-))

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat deze blog in de prullemand verdwijnt.  Neen, hij zal alleen nog meer persoonlijker worden.  Ik zie trouwens dat we bijna, nu misschien al over de 10000 hits zitten. Dus Hit me baby one more time (toen had ze trouwens nog haar)

1 opmerking:

Anoniem zei

Tof, proficiat!

Jim