dinsdag 7 december 2010

All in the head

Het zit vaak allemaal tussen de oren.
Gisterennamiddag had ik een looptraining van een uur gedaan.  Voelde mij 's avonds voor het avondeten niet helemaal kiplekker, had het wat killig en voelde me moe.  Toen ik de zetel opzocht zorgde enkel Jelle zijn gezeur er voor dat ik niet in slaap viel.  De goesting om naar de zwemtraining te gaan minderde met de minuut maar omdat Jarno er dan ook moest zijn toch maar gegaan. 
15x200 met de even 200derden eerste 50m voluit, rest easy.  Als je dan easy 3'00 zwemt dan is het precies of er een knop omgedraaid wordt in je hoofd en je met de volle goesting de training verder afwerkt. Af en toe eens een wedstrijdje tegen Tim to keep the spirit high, vooral bij Tim dan :-)
Ikke moe, hoe, wanneer ? Daarstraks, voel ik niks meer van. It's all in the head.

Geen opmerkingen: