vrijdag 11 mei 2007

Wat wordt het morgen ? Vooruitblik Kruiningen 2007

Het weerbericht voorspelt ongeveer hetzelfde weer als vorig jaar. Misschien zal de wind iets minder zijn, maar wind zal er zijn. Als de temperatuur boven de 15° klimt is’t voor mij OK. Anders gaan er extra jasjes moeten aangetrokken worden. Dat hebt ge als ge zo scherp staat hé.

De wedstrijd dan. Ik zie mij zeker niet sneller zwemmen dan vorig jaar. Toen 38m47s. Als ik daar in de buurt zit is’t voor mij al goed. Heb enkel wat schrik voor het koude water. 16-17° met 7% vet is koud, zeker voor 2500m. Laat ons hopen dat ik dat ten eerste al goed verteer.
Het fietsen. Toch mijn sterkste punt tegenwoordig. In de bovenstaande weersomstandigheden zal ik in staat moeten zijn om toch een aantal plaatsen goed te maken. Vorig jaar reed ik de 12de tijd. Misschien dit jaar top 10 in’t fietsen ?
Lopen. Dat is en blijft een vraagteken. Voor de stage liep ik nog makkelijk, soepel. Sinds de stage en de Tungri run, geen enkele looptraining meer gedaan die goed aanvoelde. Niet wat gevoel betreft en ook niet wat tijden betreft.

Maar waarom klagen. Beter een wat minder Kruiningen en een formidabele Klagenfurt dan omgekeerd, want zo was het vorig jaar toch.

Geen opmerkingen: