maandag 21 mei 2007

Eindelijk

Gisteren had ik voor het eerst sinds Kruiningen eens een langere looptraining op het programma staan. Na de "harde kuiten affaires" van de laatste looptrainingen hoopte ik dat dit nu eindelijk verleden tijd zou zijn.

Ik verkoos daarom een traag tempo om de boel zeker niet op te blazen en ... eindelijk, kon ik mijn looptraining eens afwerken zonder betonnen blokken aan mijn been. Na anderhalf uur was ik ervan overtuigd dat ik deze week hopelijk mijn loopweek kan afwerken. Ga zeker niet te hard van stapel lopen maar wil toch wat volume erin krijgen.

Vandaag dan de aftrap van de week gegeven met een zwemtraining van 4300m. 2500m non stop + 1500 p+pb en wat uitzwemmen.

Intussen begint het toch stilletjes te kriebelen want Klagenfurt komt nu wel met rasse schreden dichterbij.

Geen opmerkingen: