zondag 27 mei 2007

another run day

De laatste looptraining van deze week. Meestal gaat dat wel redelijk goed als ik de dag ervoor een lange fietstraining gedaan heb. Wou vandaag dan ook ongeveer 1hr20-30 lage zone 2 lopen. Het tempo van deze loop is eigenlijk hetzelfde als dat van de easy run vrijdag, maar dan iets langer volgehouden. Besloot daarbovenop ook nog zeer heuvelachtig te lopen om te zien of ik het op zo'n aard van parcours ook kon volhouden.

Mijn toerke van 16.6K ging dan ook tegen 5'02-03/km. Mijn hartslag kon ik goed onder controle houden. Besloot er uiteindelijk nog een 4 tal km aan vast te hangen zodat ik na 20.6K deze week een totaal van 72.8K lopen kan invullen.

Weet nog niet of ik morgen in Bocholt aan de start ga komen. Laat ons zeggen dat het momenteel 60% ja is en 40% neen.

Geen opmerkingen: