vrijdag 18 mei 2007

Verdoeme, gesloten

Dat was hetgeen ik dacht toen ik deze morgen de straat van het zwembad inreed en zag dat de parking leeg was. Dus slechts 2 zwemtrainingen deze week. Wie sluit er nu ook een zwembad op een dag dat 3/4 van Belgiekske vrij is ? En dan gaan ze pas open om 13u30 ! Kunt ge beter nie open doen.

De enige training vandaag was dan 30' rustig lopen. Had al niet meer gelopen sinds Kruiningen. Die harde kuiten, dat was dus wel degelijk een blessure. Vooral de zone tussen de kuiten en de achillespees was ook hard en pijnlijk. Mijn licht eens gaan opsteken over hoe en wat. Oorzaak is waarschijnlijk het gevolg van het te lang lopen met pijnlijke kuiten (Tungri run). Remedie, niet meer lopen tot de pijn, zelfs de pijn als je erop duwt weg is. En dat was vandaag. Dus rustig terug begonnen. Hopelijk ben ik er nu van verlost want er moet toch nog serieus wat gelopen worden de volgende weken.

1 opmerking:

ZWEMCOACH zei

Dat is pijnlijk, zo vroeg opstaan voor niets. Eigenlijk typisch Belgisch een zwembad dat moet zoveel mogelijk gesloten zijn. Ik had dit woensdag reeds gezien dus mij vangen ze er niet mee. Plan nu zondag mijn 3e training van de week.