dinsdag 29 mei 2007

less is better than too much


Met dit in het achterhoofd vat ik de laatste zware weken aan. Beter iets minder dan te veel is het motto. Nu ga ik zeker niet luierikken, er zal natuurlijk nog serieus getraind worden volgens mijn gekende manier. Zware dagen afgewisseld met easy days.

Na Bocholt gisteren vandaag al maar eens 2 uurkes gaan losrijden. Het is ongelofelijk hoe goed mijn fietsen is de laatste weken. Met toch een gemiddelde van 31km/u kwam ik thuis aan. Onderweg serieus tegen de wind moeten vechten, en dit allemaal tegen hartslagen onder de 130.

Schoon fotoke van Bocholt, met dank aan Luc Rogiers. Vraag me af wie die fotograaf gisteren eigenlijk was op de hoek van het jaagpad. Hij moet een fantastische foto van mij hebben getrokken toen ik daar de 2de ronde doorkwam, want ik kreeg amper mijn bocht en één bepaald moment ging ik recht op hem af. Wie is het, steek uwe vinger maar omhoog !!!!

Geen opmerkingen: