dinsdag 8 mei 2007

My biking is OK

Meer kan ik daar niet over zeggen. Vandaag de eerste echte fietstraining sinds we terug zijn van stage. Was eens benieuwd of mijn benen net zoals in het lopen ook niet thuis zouden geven. Vertrok al met een klein hartje want, ten eerste regende het en ten tweede stond er, een sterke tot stormachtige wind.

Nu het vertrek, wind in de rug regenjasje aan was natuurlijk goed. Na 20K kwam ik aan het kanaal en reed een tijdje tegen de wind in. Amai !!!! Als da zaterdag weer van dat gaat zijn ? Met de wind mee was het natuurlijk plezanter rijden maar er wachtte mij nog 25K terug naar huis. Windstoten, soms het gevoel dat ik achteruit reed en toch was het OK op de fiets, het gevoel was goed. Zeker toen ik na 2hr en 70K thuis voet aan de grond zette.

My biking is OK !!

Nu nog het lopen ?????

Geen opmerkingen: