vrijdag 4 mei 2007

De hoogste tijd !

Ja, 't was hoog tijd dat de rust eraan kwam. Vandaag pas de eerste dag dat ik me terug wat beter, uitgeruster voel. Gisterenavond zelfs niet gaan zwemmen en om 22u lag ik al in bed. Behalve wat loslopen en losfietsen zal deze week niet veel meer gebeuren.

Dit is hetzelfde gevoel als taperen voor Klagenfurt. De ene dag gaat het, de andere dag ben je geen cent waard. Nu zullen de goede dagen stilletjes terug de bovenhand moeten nemen, anders vrees ik dat Kruiningen een week te vroeg komt.

Maar het zal allersinds een goede les zijn om te weten hoe lang ik nodig zal hebben om terug fit te zijn na een maand van 88hr training. (Ter vergelijking, juni vorig jaar leverde 80hr op). Want de volumeweken voor mijn Ironman zullen van hetzelfde kaliber zijn.

Hij die rust, groet u.

Geen opmerkingen: