donderdag 31 mei 2007

Cola light

Lange fietstraining vandaag. Reed het parcours van de Bilzen classic, de 130K met achteraf nog wat omweggetjes. Waarom ? Omdat parcours veel weg heeft van dat van Klagenfurt. Enkel die paar steile klimmetjes heb je niet maar voor de rest, constant dat op en af.

Ik reed zoals het een Ironman past dan ook alleen. Kon niet uit de wind gaan zitten, effe uitblazen in het wiel,neen, het was werkendag. Tegen Ironmantempo legde ik de afstand (162K)af in 5hr03'.

Toen ik vertrok voelde ik dat dit niet de goeie fietsbenen waren, heb dan ook de ganse rit dat gevoel gehad. En vreesde dan ook chocco thuis te komen, maar zover is het niet geraakt.

Bijna thuis stopte ik bij een drankautomaat want ik had wel zin in een colaatje, en ik zat door mijn drinken heen. Ik steek 2€ in 't machien en duw vol verlangen op de knop van de cola. Niks, shit, euh dan maar aquarius, duw, niks, miljaar, water dan, duw, niks, allez dan sprite misschien, duw, niks. Ik begin stilletjes te wanhopen als ik de laatste knoppen indruk, die van de cola light. 3 kansen, de eerste wordt weer niks, de 2de ook niet en bij de laatste heb ik ..... eindelijk prijs !

Geen opmerkingen: