dinsdag 22 mei 2007

2hr20

Geen gezever meer op deze blog vanaf vandaag. Vanaf nu geef ik dagelijks mijn gedane trainingen weer en het gevoel erbij.

Lange trage looptraining van uiteindelijk 2hr20. Vertrokken in een mistig maar toch redelijk warm weertje. Na een 5 tal kilometer voelde ik dat het truitje met lange mouwen er al te veel aan was. Het ging vlotjes tegen een rustig tempo. Toch kreeg ik rond km 17-18 een dipje. Het moment dat de zon erdoor kwam het het plots een aantal graden warmer werd. Liep plots tegen 6'/km. Was da. Hartslag beetje omhoog getrokken en truitje uit gedaan en enkele km verder zat ik terug op tempo.

Grote fout gemaakt van te weinig, zeg maar niks te drinken onderweg. Dadelijk na de training bijna 2l naar binnen gekapt. Koekoek die ik ben. Vandaar ook het zakken van het tempo door te veel vochtverlies.

Allez, tot morgen

Geen opmerkingen: