woensdag 23 mei 2007

1/2 Ironmantempo

Fietstraining van 2hr vandaag, met daarin één uur tegen 1/2 Ironmantempo. Na Kruiningen weet ik dat dat tussen de 150-160 hartslag is. Op training is het zeker niet makkelijk aan die hartslagen geraken. Om zeker niet te veel wind mee of wind tegen te hebben en een idee te hebben hoe snel en zo besloot ik 4 rondjes te rijden op ons tijdritparcours. 4x9.5K = 38K. 15m = 38km/u gemiddeld. Zo had ik een richttijd.

Na een dik half uur opwarming begon ik eraan. Voelde al direct dat de looptraining van gisteren er nog niet uit was, dat beloofde. Eerste ronde 15'18 (144). De 2de ronde had ik een iets beter gevoel. 15'03 (147). Hartslagen gingen nu waar ik ze wou hebben. Kon mijn tempo goed vasthouden en reed mezelf zeker niet in de vernieling. Derde ronde 15' (151). De laatste ronde beloofde de snelste te worden, maar toen ik de sluis op reed moest ik in de remmen voor 2 auto's en vanuit bijna stilstand opnieuw vertrekken. Och ja tis maar training hé. 15'09 (153). Reed dus over 38km 1hr00m30s en dat is 37.68 km/u gemiddeld. Opdracht volbracht en terug naar huis gepeddeld. 70K in net 2hr.

Geen opmerkingen: