vrijdag 25 mei 2007

warm en zwoel

Jullie hebben nog de trainingsdag van gisteren tegoed en meteen ook maar die van vandaag.

Gisteren het toerke van de Kerkenloop gedaan. 15K in 1hr10. Daarna 45K losgereden. Om kwart na 8 's avonds lag ik te maffen op de zetel, en twijfelde ik over de zwemtraining. Ben blij dat ik ze toch heb meegepikt. Enkele Green Day songs (muziek, de mentale opkikker) op weg naar de "pool" brachten mij terug bij m'n positieven en de 5x100 in achtereenvolgens 1'18-20-19-20-18 deden mij schrikken en denken, miljaar, de conditie is goed. De afsluitende 2200m op automatische piloot in de voeten aan 1'30/100 sloten een mooi gevulde trainingsdag af.

Vandaag na het werk een easy looptraining van 12K in zwoele en warme temperaturen in 59'(141) Klagenfurttempo ???. Moest meteen denken, als dit van dat weer gaat zijn in Klagenfurt gaat er ene vloeken ?

Geen opmerkingen: