vrijdag 6 oktober 2006

Zwitserse klok ?

Ik was daarstraks wat in mijn paperassen aan het rommelen toen ik de fietstijden van de kwart van de club onder ogen kreeg. Ik was toch eens benieuwd welk verval ik had bij het fietsen en begon zodus te tellen. Hier de tijden per fietsronde.
ronde 1 : 14'45"
ronde 2 : 14'47"
ronde 3 : 14'48"
ronde 4 : 14'49"

Ik telde nog eens en kwam tot dezelfde cijfers. Ik stond wel een beetje verbaasd toen ik zag dat ik amper verval had. Wat ik had de indruk dat het de laatste ronde wat stroefer ging.
Ook in het zwemmen, gisteren nog. We deden 10x100m. Vertrek om de 1'45" en we moesten rond de 1'30" zwemmen. Ik zwom constant 1'29"-1"30. Dit is eigenlijk iets wat ik altijd al goed kon, een tempo +/- inschatten en dan constant aan dat tempo draaien (het moet natuurlijk altijd wel haalbaar blijven, mij niet vragen constant 1'20 te zwemmen want dat kan ik niet).

Zou er dan toch ergens diep in mij een Zwitsers uurwerk schuilgaan ?

1 opmerking:

Kabouter Flik zei

Dat er een Zwitserke in je schuilde had ik al lang door. Ik wist namelijk dat er al een tijdje Zwitserse kaas ergens diep in jouw verscholen zit. Zo diep zelfs dat er af een wolkje "frisse lucht" uit je darmpjes komt. Wanneer je dan warme oorden zoals bv de stageplaats gaat opzoeken dan smelt de kaas met alle gevolgen van dien.