dinsdag 31 oktober 2006

Dag 2

Vandaag stond een rollentraining op het programma. Spijtig eigenlijk dat Tacx zijn site heeft vernieuwd. Nu staan er geen rollentrainingen meer op. Het was anders wel makkelijk. Maar goed dus dat ik ze allemaal heb afgeprint zodat de keuze wel ruim genoeg is om de winter door te komen.

Een uurtje op de rollen en de sportieve prestatie voor vandaag zat er al weer op. Vrijdag ga ik trouwens voor het eerst in mijn leven eens aan spinning doen. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven ?

Nieuws heet van de naald. Norry en Nard gaan mee naar Klagenfurt om ons ginder aan te moedigen en de sfeer eens op te snuiven. Al weer een extra motivatie om ons beste beentje voor te zetten ginder.

Alleze, nu ga ik wat griezelen want het is Halloween night !!

2 opmerkingen:

Jim zei

Wilfried,

er staan wel nog rollentrainingen op de Tacx-site.

Geef dit maar eens in:

http://www.tacx.com/beleef+tacx.php?language=NL&lvlMain=3&lvlSub=6&lvlSubSub=13&ttop=Flow

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Merci Jimmy, blijkbaar hebben ze de site serieus aangepast. Ik had al een tijdje niet meer gekeken.

Maar denk eraan, dit kan alleen maar in je nadeel zijn. Hahahahahaha