donderdag 26 oktober 2006

Fietsloos

Ik doe het deze week een beetje rustig aan. En het wordt mij wel heel gemakkelijk gemaakt. Ik was eigenlijk van plan deze namiddag te gaan fietsen. Maar deze morgen kreeg ik een telefoontje van iemand die interesse had om mijn fiets te kopen. Hij wou vandaag nog afkomen en kwam vanuit de buurt van Knokke. "Waarschijnlijk een stille bewonderaar die mij al door de vlakke polders heeft zien vlammen bij de Zwintriatlon" dacht ik.

Enfin, een paar uur later was hij er en na inspectie van de fiets, hij heeft er vanop afstand eens heen gekeken, maar ik zag al dadelijk dat hij verloren was bij de eerste blik. Fiets ingeladen en geld in mijne zak gestoken en bye bye cannondale, Kuota here I come !

Mijne computer opgestart om nog enkele geinteresserden te mailen dat hij al verkocht was, maar wat was dat, kreeg niks meer open en hoorde steeds een weerkerend bromgeluid als ik iets wou open of uitklikken. Mijne computerexpert opgebeld en hij voerde mij al door allerlei instellingen die ik aan en uit moest vinken toen ik mijne gsm tegen het scherm hield om hem het geluid te laten horen. "Mm, precies of er ergens een toets vast hangt zegt hij. Ik kijk naar mijn toetsen bord en inderdaad <-- hing vast. Verdoeme Jelle. Mij geexcuseerd bij den expert maar die kon er wel mee lachen en zo kan ik dus ook nu weer wat zeveren op mijn blog.

Seffes eens naar Rampen om nog wat te onderhandelen over de prijs van de fiets en straks een schoon zwemtrainingske zo op het eerste zicht. (Ja onze zwemtrainer stuurt die altijd op voorhand naar ons door, wat een luxe)

Morgen vertel ik iets over hoe je heuveltraining kan opnemen in je trainingsschema's. Heel interessant.

Geen opmerkingen: