zaterdag 21 oktober 2006

Hoor wat ronkt daar kinderen ?

Straks zal mijn computertje tot laat in de nacht ronken om de Ironman op Hawaii te kunnen volgen, maar eer het zo ver is eventjes mijn week overlopen.

Maandag : 10K [(145) 53'22] op heuvelachtig parcours. Na de euforie van vorige week in het lopen waarin het wel elke training beter ging, brachten de heuveltjes mij terug met de voetjes op de grond.

Dinsdag : spaak over in wiel van de koersfiets en daarom de MTB genomen en 52K in 1hr50 op de weg gereden in een soort van fartlek training. Gevoel was goed, mijn fietsconditie is meer dan in orde.

Woensdag : terug een lange trage duurloop van 12K [(134) 1hr10'55] Liep van geen meter. Pfff

Donderdag : avondzwemmen, 3000m geen idee van de tijden die we zwommen, maar 't ging in alle geval redelijk snel, allez, dat gevoel had ik toch. Ook 's morgens mijne hartslag in rust eens genomen, het resultaat, 43. ook nog eens op de weegschaal gaan staan, 72.5 kg.

Vrijdag : na een opwarming dezelfde 4K (150-157) als vorige week gelopen maar nu wel 30" sneller alhoewel ik er geen goed gevoel bij had. De rest van de dag met het werk op teambuilding geweest. Om middernacht pas thuisgekomen en de Duvel was weer lekker hoor !
Verder toch slecht nieuws ivm onze hond, hij is er slecht aan toe en zal één dezer dagen waarschijnlijk zijn verlossend spuitje krijgen. Gisterenavond heeft hij van de veearts nog een spuitje anabolica gehad en ... als dat op een mens ook zo'n effect heeft als op dit beestje amai, het hondenleven zag er dadelijk weer wat rooskleuriger uit. Spijtig genoeg is dit een druppel op een hete plaat, het rekken van iets waar je geen afscheid van kan nemen. Vroeg of laat moeten we die beslissing toch nemen.

zaterdag : 3600m gezwommen in Millen. Ook nu smaakte ik soms nog Duvel. Heb er dan maar een extensieve uithoudingstraining van gemaakt. Seffes ga ik nog eens 50K fietsen.

Morgen staat in principe de 15K van de Kerkenloop op het programma. Verwacht er niet veel van. Wou eerst met Ludo meelopen maar toen ik die zijn tijd van Hasselt zag heb ik die gedachte al laten varen. Ik zal in elk geval voor Marc eindigen want die doet niet mee, ligt met griep in bed. Bij deze Marc, een spoedig herstel gewenst.
Misschien dat de slechte toestand van onze hond mij inspireerd tot een knalprestatie ! In't wielrennen lukte dat toch ook iemand, maar die had waarschijnlijk wel den overschot van't fleske mee naar huis genomen !

En dan nu aftellen tot 19uur vanavond en duimen voor den Bink en Rutger. Maar ook genieten van Sultan, Stadler en de rest. Aloha !

1 opmerking:

Jelle, Jarno en Wilfried zei

KWeet het maar heb wel extra uitgezwommen tot 3000m. Vandaar.