zaterdag 30 december 2006

Wie geeft het goede voorbeeld ???

Vanmorgen toen ik na de zwemtraining thuiskwam, viel de regen met bakken uit de hemel en blies de wind je zowat van je sokken. Er was nochthans een jeugdtraining gepland, dus vroeg ik aan Jarno of hij wel zin had om in dit weer te gaan fietsen."Natuurlijk ga ik trainen" was het antwoord. Ook zijn vriend Stijn gaf er niet om zodat ik om iets voor elf de twee op de Motten afzette. Ik verwachtte niet echt veel jeugd bij dit Flandrienweer. Groot was dan ook mijn verbazing toen er 10 dapperen kwamen opdagen, dit samen met 5 begeleiders maakt de som van 15.

Eerlijk gezegd, in deze weersomstandigheden was ik zelf niet op de fiets gekropen. Namiddag had ik nochthans een fietstraining gepland. Om niet voor mijn zoon onder te doen, trok ik in plaats van op de rollen toch maar de buitenlucht in. Want wie moet hier eigenlijk het goede voorbeeld geven ?

...Wel een geluk dat het intussen gestopt was met regenen.

Geen opmerkingen: