zondag 10 december 2006

Week 6 : een overzicht

Daar gaan we weer. Nummer 6 is ten einde en of ge het nu graag hebt of niet, hier volgt een overzicht van de trainingen van deze week.

maandag : ochtendlijke zwemtraining samen met coach Koen. 3x1000 in een rustig tempo. Totaal 3200m.

dinsdag : de gebruikelijke 8k gelopen in winderige omstandigheden. 39'38 (145).

woensdag : zwemtraining van koen wat ingekort van 4000 naar 3000. Met 10x100, 2 intensieve prikkels (1'20-1'23) en de rest tussen de 1'28-1'30. Totaal 3000m.
Verder een uurtje op de rollen kracht getraind met 6 intensieve sprintjes van 15" tegen 300watt, als intensieve prikkel in't fietsen kan dit wel tellen voor deze week.

donderdag : een looptraining gedaan van 9.1K met daarin 5K in 23'55. Serieus wat wind. Of ge kwam niet vooruit of ge kon uwe eigen tred amper volgen.
's avonds de zwemtraining waarover genoeg geluld. Totaal 3300m

vrijdag : trapfrequentietraining op rollen. gemiddelde frequentie over een uur van 103.

zaterdag : dadelijk de beuk erin in de bezoedelde Millense lucht. Heb er blijkbaar minder last van dan de rest maar ik heb dan ook een groot aantal jaren van mijn leven zelf gerookt en mijn vrije tijd in rokerige holen doorgebracht, genaamd cafés. Totaal 4000m
Later op de dag een rustige trage duurloop van 12.6k en 6 heuvelsprintjes. 1hr14' (134)

zondag : voor het eerst mijn Kuota moeten poetsen na een fietsttraining. 61.8K Als er weinig te vertellen valt over een training zorgt Kurt er wel voor dat er iets te vertellen is, maar dat is voor morgen.

Totalen : zwemmen : 13500m, fietsen : 112.8K en lopen : 29.7K goed voor 10 uur en 45' training.
En wat onthouden we vooral van deze week ? Dat we weer een stapje vooruit gezet hebben in't zwemmen, maar daar weten jullie nu alles over (zie comments vorige blog).
En dan nu weer mijn met 1 week vervroegde rustweek. Nadruk ligt nu vooral op het zwemmen. We gaan der nog eens een lap op geven.

Tot morgenvroeg, wie zin heeft, 7 uur, zwembad Bilzen !!!

2 opmerkingen:

Super Mario ??? zei

Triblogger Wil,

Wat ? Ge moet die Kuota poetsen ? Dan zeg ik de mijne af. Ik meende echt dat die zelfreinigend werkte ! Dju toch ...

Den Mario

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Als ge hard genoeg rijdt vliegt het er misschien zo van af.