donderdag 14 december 2006

HULP

De meeste ideeën die ik krijg om hier iets neer te pennen komen meestal spontaan op tijdens één of andere training. Vooral fietstrainingen zijn de bron bij uitstek om ideeën op te doen. Ook het internet afsurfen helpt bij het vinden van vertelstof voor deze blog.

Nu, daar wil ik het eigenlijk niet over hebben. Ik weet dat er een aantal onder jullie wel wat te vertellen hebben. Misschien te weinig om dagelijks te lullen in een blog, maar wie weet wel genoeg om 1 blogje vol te pennen.

Daarom wil ik vanaf nu elke week één van de lezers van mijn blog de kans geven zijn of haar (moesten die er zijn) verhaal te vertellen op mijn blog. Stuur gewoon een mail met jullie vertelsel en ik zet er elke week eentje op mijn blog.

Ben eens benieuwd of ik hier veel kandidaten voor ga vinden !

Onze voorzitter kan misschien eens iets schrijven over dat nieuwe zwembad dat hij zo graag wil in Tongeren !!!!

3 opmerkingen:

Norry zei

Geen commentaar in verband met het zwembad.Reageer op info@stadtongeren.be DOEN ! ! !

norry

Norry zei

Hélà,
Ik ben binnengeraakt in de comments !
Is dat niet straf ?

Norry

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Amai, is da verschieten !!! en dan nog wel 2 keer !!!