woensdag 6 december 2006

Kalender

Heb eens even mijn oog laten vallen op de kalender van volgend jaar en er een aantal wedstrijden op aangestipt die ik wel zie zitten, ik zeg zie zitten en dat is niet hetzelfde als doen. Moet alles nog eerst eens even op een rijtje zetten om te kijken hoe het dan met mijn trainingen zit en dan zal ik beslissen. Kan misschien al even een lijstje opsommen van de mogelijke wedstrijden.




* Wintersprint
* Duatlon Zonhoven 21-1
* Duatlon Heusden Zolder 17-2
* Veloopzwem 17-3
* 21K Tungri run 1-5
* KRUININGEN 19-5
* Bocholt
* Leuven 3-6 ???
* Brasschaat 24-6
* KLAGENFURT 8-7
* Eupen 5-8
* Lommel 12-8
* duatlon Tongeren 15-8
* Viersel
* Knokke
* Monaco ???
* Oupeye
* Mechelen ???
* 1/4 Zltc 29-9


2 wedstrijden in hoofdletters aangeduid. Daar wil ik goed zijn, de rest is puur voorbereiding. Al meteen ook een aantal vraagtekens, daar ben ik op voorhand al niet echt optimistisch over maar wie weet ... Na Klagenfurt zullen we wel zien wat we nog aankunnen. Misschien mogen we naar ...

Neem daarbij nog de trainingsdag, Frans schoubben + de punten die ik nu al heb, als je al die allemaal optelt neem ik volgend jaar een optie op de eindoverwinning in het clubklassement.

2 opmerkingen:

Super Mario ??? zei

Triblogger Wil,

Het is u gegund die overwinning. Alleen één klein probleempke ... den Jim ...die heeft een optie genomen om de wisseltrofee in eigen handen te houden ... maar ... ge kunt nog altijd iets in zijn pint gooien (vraag maar aan Ben en Carl in 1988) ... en dan de overwinning opeisen ... ???

Den Mario

Jim zei

Pint zal nie meer lukken.
Ik ga het bij rode wijn houden!
Ik heb ergens gelezen dat gelijkstaat met een goede training.

En daarbij, heb ik nu nog 2 jaar om die te winnen. Zou mooi zijn als er eens iemand anders mee gaat lopen. Voor geïntereseerden, kan ik wel mijn programma van over 2 jar doorsturen. Toen had ik meer traithlons.
Dit jaar waarschijnlijk nog minder als ik iets of wat wil vooruitgaan in Nice.Er is dus een grote kans dat er eindelijk iemand anders wint.