zaterdag 16 december 2006

To the hell and back again

Op het moment dat ik dit aan het schrijven ben is het buiten serieus aan't regenen. Het voorspel voor morgen ? Het weerbericht is de Kasterleemannen beter gezind. Een 7-8° en droog. Alhoewel ze bij droog wel zullen lachen ginder. Wat er de voorbije weken uitgevallen is wis je zo maar niet uit. Komt daarbij dat het parcours na 1 en zeker 2 ronden al volledig kapot gereden zal zijn. Dit vooral, zo heb ik mij laten vertellen door de motoren die controle doen.
Hoe zit het met onze twee mannen. Wel Denis stuurde mij dit door gisteren.

De benen voelen OK aan en de ribben doen niet meer zo pijn, alleen tijdens het lopen is het gevoelig, maar het is dan ook maar 45 km lopen, dat zal nog net gaan.

Zoals we hem kennen, altijd met de nodige dosis humor erbij.

Wat Filip betreft is het laatste nieuws dat ik hoorde dat hij er bij zal zijn morgen, met scheenbeenvliesontsteking en al. Voor de rest is het vreemd stil rond onze "kabouter Flik".

Voor mensen die nog verder willen gaan dan de uitdaging van morgen is er dit jaar voor het eerst de Pumpkin Trophy. Een regelmatigheidsklassement dat vereist dat je finisht in de Duathlon Kasterlee (24/9), de Marathon Kasterlee (12/11) en de Winterduathlon. Zelfs organisator Jan Daems waagt zich er dit jaar aan.

In alle geval, veel succes aan ons mannen want de hel is genadeloos.

Geen opmerkingen: