vrijdag 1 december 2006

Kl*tedag

Heb zopas opgemerkt dat ik nu mijn 103 blog aan het neertikken ben. Misschien daarom dat ik er gisterenavond zo ingevlogen ben om mijn 100ste blog te vieren. Je kent dat, feestje op het werk, en ja ... loat en zoat.

Dus vanmorgen niet uit mijne nest, althans niet om te zwemmen en de rest van de dag op de zetel en in bed doorgebracht. Hopelijk lukt het vanavond een beetje om het stokje door te geven bij de estafette.

Ja, de boog kan niet altijd gespannen staan hé.

2 opmerkingen:

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Morgen is moeilijk, met het hele Sinterklaasgebeuren, familiebezoek enz... + een lange looptraining. Maandagmorgen zal ik wel present zijn in Bilzen

Super Mario ??? zei

Wil,

Wat leren we onze kinderen later ? "Wie 's avonds ('s nachts) groot wil zijn, moet 's morgens ook groot zijn !" Volgende keer een beetje meer karakter aub en met uw "houten" kop (kater) het zwembad in ! Anders gaat Jarno dat, over een paar jaar, tegen u gebruiken ...

Den Mario