vrijdag 1 februari 2008

Another day, another bike ride

Vandaag al de 5de fietstraining van deze week. 70K in 2hr25 met een gemiddelde hartslag van 120. Het rustig aan gedaan dus. Voelde toch dat het fietsen van de voorbije dagen nog in mijn benen zat.

Gisterenavond trouwens tijdens het zwemmen plots een hongerklop gekregen. Het scheelde niet veel of ik was in zwembroek het cafetaria ingespurt. Heb dan als alternatief maar mijn drinkbus met energiedrank in één teug leeggedronken om toch maar iets in mijn maag te hebben. Daarna iets rustiger gezwommen en een minuut of 5 erna was dat lege gevoel weg. Direct naar huis gereden en ne dikke shake binnengekapt.

Om nu terug te komen op het fietsen. Met nog 2 dagen te gaan deze week, het weekend, bij uitstek fietsdagen, behalve als ge zoals ik moet gaan werken, staat de teller op 294.5K. Zal wel over de 300 geraken denk ik.

Ga toch proberen morgen eerst een half uurke te gaan lopen. Hopelijk lukt dat dan zonder pijn en zijn we ook daarin definitief vertrokken.

Geen opmerkingen: