zaterdag 2 februari 2008

Oef

...was hetgeen ik dacht toen ik na 37' lopen thuis kwam. Geen pijn, af en toe eens een steekje gevoeld en dan heel hard gebeden zodat ook dat na enkele seconden weer wegging. Ken je dat gevoel, zo'n eerste looptraining na een blessure. Een mens voelt dan vanalles, en eigenlijk is er niets aan de hand.
Nu ik deed het heel rustig aan. Gewoon een joggingtempo, harder durfde ik niet. Nadien nog een dikke 20' op de rollen losgereden en that was it for today.
The big load van de training deze week heb ik al achter de rug, met 3 dagen erbij van iets meer dan 3hr training is dit al een goed begin, iets om verder op te bouwen. 5/7 dagen 2 sessies per dag. Nu effe een paar dagen wat rustiger aan en dan maar hopen dat het weer volgende week een beetje mee wil.

Geen opmerkingen: