dinsdag 19 februari 2008

Trainen deju !

Waren de benen zondagnamiddag al niet al te best dan waren ze dat gisteren helemaal niet. Een beetje rondgebold op mijn fietske maar na dik anderhalf uur er de pin in geslaan.

Vandaag dan voor anderhalf uur de baan op voor een very very easy run, gewoon de duur uitlopen was van belang, de rest was bijzaak.

Verder wist Marc mij zondag te melden dat de eerste en vijfde rit van de stage reeds uitgestippeld waren. Vooral rit 5 interesseerde me, dat is meestal onze koninginnenrit, de langste dus. En dus was mijn vraag dan ook, en hoe lang ? ........ trommelgeroffel, de andere stage gangers zullen nu al wel stilletjes de zweetdruppels over de rug voelen lopen, klamme handjes krijgen...... "188" zei Marc, "Perfect" was mijn antwoord !

Allez waar wacht ge op, trainen deju !

Geen opmerkingen: