dinsdag 5 februari 2008

Een hond in hondenweer

Ook de 2de loop na de blessure van vandaag was een succes. Niet zozeer wat snelheid betreft maar het gevoel was goed en dat is tegenwoordig al veel waard. Het was trouwens geen weer om een hond door te jagen maar vermits ik niet tot het edele ras van deze viervoeters behoor ging ik toch maar. Moest trouwens van mijn geplande parcours afwijken door een hond die het spreekwoord blijkbaar niet zo goed begrepen had, en gevaarlijk blaffend en grommend mij de weg versperde. Denk er hard aan om ergens een apparaatje te kopen dat honden afschrikt want tegenwoordig lopen die beesten te pas en te onpas overal los rond. Zal eens op zoek moeten gaan op het net of er zoiets bestaat dat je kan meenemen bij het lopen.
De harde wind maakte het niet makkelijk maar ik liep een heel rustig tempo, forceerde niks en hield het 10' langer uit als de vorige keer.

Er is natuurlijk nog veel werk aan de winkel maar het zwemmen en fietsen gaat zo goed tegenwoordig dat ik dat er graag bijneem.


Misschien even de cijfertjes van januari op een rijtje


Zwemmen : 70.2K

Fietsen : 919.5K

Lopen : 29.2K

Goed voor 56hr54' training in 45 sessies met 1 zerodag

Geen opmerkingen: