zondag 17 februari 2008

5K test en andere activiteiten !

De temperatuur flirtte met het vriespunt toen we gisteren in de late voormiddag op de atletiekpiste van de Motten klaarstonden om onze 5 kilometer voor de wintersprint te lopen. Ik had op voorhand reeds vermeld dat ik geen enkel idee had wat tijd er voor mij uit de bus zou vallen. Na amper 5 looptrainingen na mijn blessure was het koffiedik kijken. Over één ding was ik wel zeker. Ik zou er vol voor gaan. Ik was dan ook verbaasd toen ik na 1K doorkwam in 3'55. Zelfs het 3K punt leverde nog een tijd op van 12' op de kop. Maar toen was het beste er al van af. Ik finishte in 20'12 en was best tevreden over die tijd. 1' trager als vorig jaar en als ik dan zie dat ook anderen stukken trager lopen als op de Kevi mag ik zeker nie klagen. Jens maakte zijn favorietenrol waar en deed 16'39 over de 5000m. De achtervolgers kregen al een goei 1'10 aan de broek en eindigden op een zakdoek. Lieven, Mario, Marc en William in die volgorde, er zaten maar 4" tussen Denolf en Vaesen. Voor de rest geen echte uitschieters. Misschien wel, Eddy deed er wel erg lang over, daar is nog veel werk aan de winkel.

Vannamiddag dan samen met Marco Velo, Ludo, Kurt, Wim, Luc P en Eddy (beter gekend als "schenk" hesp in het ABN) een toereke gaan fietsen om de voorbije avond, nacht en bijna ochtend uit het stramme lijf te krijgen. We waren er weer goed ingevlogen op ons 15 jarig bestaan, amai er lopen toch wat portretten rond bij ons in de club, Jambers zou er een heel levenswerk over kunnen maken. Na bijna 3hr was het ergste leed geleden en kon ik in de zetel gaan zitten, langs de chauffage om dan da manneke tegen te komen met die grote hamer.


Slaap lekker !

Geen opmerkingen: