donderdag 14 februari 2008

Wintersprint lopen

Een uitgemaakte zaak ?
Het leven kan simpel zijn, zo ook voorspellen wie zaterdag de 5K lopen van onze wintersprint zal winnen. Eén man, 1 naam, namelijk die van Jens Roegiers. Misschien dat het voorspellen van zijn eindtijd meer weddingschappen zal opleveren. Gezien de test op een echte atletiekpiste gelopen wordt en dus exact 5K bedraagt zie ik Jens een tijd lopen van om en bij de 16’20. Hij kan misschien nog sneller maar, de tijd van het jaar, misschien wat wind en een toch koude temperatuur zullen hem wat kunnen afstoppen.

Wie vervoegd de jongeman dan op het podium ?

Lieven ? Altijd erbij in de wintersprint lopen, ik zet hem op plaats 3.

Plaats 2 reserveer ik voor Mario. Hij zal nu op dit moment zijn test afleggen omdat hij zaterdag verhinderd is wegens enkele examens in 2 verschillende trainerscursussen.

Marc ? Na blessureleed en enkele ziektes toch niet echt op dreef, maar lopen is en blijft zijn sterk punt dus hou rekening met hem.

Net zoals met Jimmy die weinig training nodig heeft en 5K is zo’n afstand waar hij nog eens lekker de gas kan open draaien.

Wat mezelf betreft voorzie ik geen mirakel. Na blessure slechts 5 looptrainingen kunnen afwerken. GV zeggen ze dan, Tzal dus gene vette zijn.
Jullie zullen ook zien dat ik vanaf nu eerst de reacties zal lezen eer ze op de blog verschijnen. Dit om te vermijden dat er zulks verschijnt in de comments als in de vorige 2 blogs. Je reactie zal dus niet meer dadelijk verschijnen, dus gene paniek, tis nie uwe computer waar er iets aan scheelt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Pronostiek:

1) Jens
2) Lieven
3) Mario
4) Ikke
5) William

Kurt en Peter gaan volgens mij positief verrassen.

Groeten Jimmy