donderdag 31 januari 2008

De kortste weg naar huis !

Gisteren vroeg Kurt of ik vandaag zin had in een fietstraining. Ja was mijn antwoord maar dat zal veel van het weer afhangen want ze geven zeer harde wind en regen. Deze middag beslisten we dan om toch te gaan ondanks de harde wind maar het zag er naar uit dat het droog ging blijven. Kurt vroeg nog of ik goede benen had ? Waarom ? Dan kan ik in uw wiel logeren als het echt te hard waait.

Wij dus weg en de eerste 40K gingen wel vlotjes. Veel wind in de rug en van opzij, al was het niet echt makkelijk om de fiets dan onder controle te houden. Maar ik had al door dat Kurt serieus over zijn toeren aan het gaan was om mijn tempo te kunnen volgen.

De laatste 20K was het wind op kop en toen vroeg hij me om zeker de kortste weg naar huis te nemen. Zo gezegd zo gedaan, meer dan mijn achterwiel heeft hij niet meer gezien tot ik hem boven aan de Metser afzette zodat hij het laatste stuk nog alleen kon doen. Hadden er langs de baan in hunne blote gestaan, hij zou ze niet gezien hebben. Die op de foto heeft hij dus niet gezien.

Maar ja, hij wou gaan fietsen, ik had hem gewaarschuwd !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Thuisgekomen merkte ik dat ik maar 4kg in mijn banden had en mijn 2 wielen sleepten. Neenee, mijne coach rijdt inderdaad te sterk voor me op het moment, kon gewoon niet mee. Het was dan ook bijna een storm hé...echter...13 juli is nog lang en ik zal er weer staan. No worries...

Anoniem zei

Er is nog werk aan de winkel?

groetjes

Jefke Vlam

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Dat is het verschil tussen in een fietsmaand zitten (ikke) en in een loopmaand (Kurt) zitten.

Denk dat als we met ons 2 gaan lopen ik evenhard zal afzien als hij in't fietsen