zondag 27 januari 2008

Kort maar krachtig.

Omdat ik momenteel geen looptrainingen kan doen had ik gisterenmorgen het zwemmen overgeslagen zodat ik die vandaag in Mal kon gaan doen. Kmoest dan al niet zo vroeg opstaan en dat scheelt.

Een korte maar zeer intensieve zwemtraining.

Na een 700m opwarming begon ik aan mijn 2 reeksen van 5x100m. De recuperatie na elke 100 was slechts 15”. Ik nam telkens de eerste 100m als maatstaf en zou dan proberen mij aan die snelheid te houden. That was the plan.

1ste 100 ging in 1’21”. De 2de 1’22. Oei oei. Maar niet getreurd nummer 3-4 en 5 zaten weer mooi in 1’21. Het ging vrij makkelijk moet ik zeggen.
Dan nam ik 3 volle minuten rust om aan de tweede reeks te beginnen.

Nummer zes ging vond ik vrij stroef gaan maar toen ik afklokte stond er 1’18. Shit, dat wordt nog een harde dobber. 7de ging in 1’19, de 8ste, daarin had ik echt een supergevoel ook in 1’19. Maar toen was blijkbaar plots het beste eraf. 9 kon ik nog net binnen de 1’19 houden en de laatste was pompen of verzuipen maar yes ook nog 1’19.
Het opgekomen publiek kon zijn ogen en oren bijna niet geloven (zie foto)

Geen opmerkingen: