zaterdag 19 januari 2008

Change of plans

Normaal zou ik vandaag in de namiddag samen met Kurt en Vladka richting Sportoase Schoten gereisd zijn. We waren immers ingeschreven voor de 2hr durende spinningsessie die georganiseerd werd door Wim De Doncker.

Maar helaas, begin van de week zat deze mail in onze mailboxen.

Wilfried,

Ik voel me enorm gegeneerd maar wegens omstandigheden ( zie blog ) is er 't één en tander in het honderd gelopen met de reserveringen van de spinning. Ik zie nu eigenlijk pas alles na en blijkt dat er serieus wat overboekt staan....
Sorry voor het ongemak en hopelijk verwittig ik je op tijd dat je nog andere plannen kunt maken

sportieve groeten
Wim

De andere plannen zijn dan maar de rollen geworden. Studio Brussel op de achtergrond tot plots onderstaand nummer begon, en toen …Studio Brussel op de voorgrond.

Geen opmerkingen: