dinsdag 1 januari 2008

De eerste bubbels !

De eerste trainingskilometers van 2008 zijn een feit. Vandaag een uurke rustig gelopen. En daarmee net als vorig jaar getraind op 1 januari.

Gisteren de laatste trainingen van 2007 afgewerkt. 's Morgens met Kurt in Bilzen gaan zwemmen. 3.8K en een koffietje later reden we terug naar huis. In de namiddag de mtb genomen wegens te vetttig en te onprettig weer voor de koersfiets die pas gepoetst was. Els moet altijd lachen als ze vraagt om hoe laat we hebben afgesproken. Meestal gaat dat zo. Ik vertrek om 14u in Vliermaal en Kurt op hetzelfde moment in Tongeren. Zo rijden we mekaar dan tegemoet. "Hoe romantisch" zegt mijn vrouwtje dan. Dus gisteren 2hr fartlek op de mtb voordat de oudejaarsnacht eraan kwam.


Omdat aftellen dezer dagen in is tel ik nu terug in de tijd en ga verder met zondag. Een rustige zwemtraining gedaan waarin "graag traag" het motto was. 3200m. Dat bracht het weektotaal van vorige week op 12.1K in het zwemmen.


Zaterdagmorgen had ik een intensievere zwemtraining gedaan van 3K met daarin 6x100 in 1'28, 4x100 in 1'25, 2x100 in 1'23 en 1x100 in 1'19. In de namiddag anderhalf uur op de rollen gereden.


Vrijdag 1hr15 DT1 gelopen. Gevoel in't lopen is nog altijd niet wat het moet zijn. De ene keer gaat het goed maar veel andere keren is het het omgekeerde.


Donderdag dan in de namiddag een uurke souplesse op de rollen en 's avonds 3K uithouding in't zwemmen.


Ik ga nu mijn eerste bubbels van dit jaar tot mij nemen,


... gezondheid !

Geen opmerkingen: