zondag 13 januari 2008

To Terlamen and back again !

Ik moest vandaag werken en had zoals ze dat noemen bij ons een "gebroken dienst". Dat is werken van 7u00 - 12u30 en dan opnieuw van 17u00-19u30.

Ik had al een zerodag ingevuld en maar maakte in de loop van de voormiddag, toen het zonnetje al zijn straaltjes over onze provincie liet neerdalen, toch plannen om misschien een toerke te gaan fietsen. Heb ik telepatische gaven of voelde ook Denis het kriebelen, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat toen ik 's middags thuis kwam mijn buurman mij vroeg of ik geen zin had om mee te gaan fietsen ?

Een uurke of 2 zei hij, en ook nog, naar Terlamen ...

Wij dus weg naar Terlamen en toen terug, goed voor een tochtje van dik 2 uur en 61K. Althans bij mij. Denis had 3 kilometer minder op de teller staan. Waar hij dat gelapt heeft, ik weet het niet. De camouflagetechnieken van het Belgisch leger kennende kan ik daar waarschijnlijk nog lang mijn hoofd over breken.

Geen opmerkingen: