zaterdag 1 september 2007

Uit het leven gegrepen !

Het is niet altijd makkelijk praten over wat hier volgt. Ik wil toch een poging doen. Mijn woorden zorgvuldig gewikt en gewogen.

Het is intussen bekend, denk ik toch, dat ons clublid Jules Lowie en zijn vrouw op dit moment een zware tijd doormaken. Enkele maanden geleden kregen ze het verschrikkelijke nieuws dat zij ernstig ziek was, … het harde 2 lettergrepig woord viel, …kanker. Daarom ook dat we Jules de laatste tijd weinig of niet zagen op allerhande activiteiten en wedstrijden, begrijpelijk.

Een mens zoekt in tijden van nood een houvast. Ik wil de kaarsjes niet tellen die indertijd voor mij zijn gebrand ten tijden van mijn ongeluk.

Jules die voor 200% zijn vrouw steunt in deze moeilijke strijd heeft afgelopen donderdag Scherpenheuvel aangedaan … al lopend vanuit Munsterbilzen. 51 kilometer …. “Speciaal voor mijn vrouw” zei hij.
Het moet dus niet altijd aan de andere kant van de wereld zijn dat mensen in moeilijke tijden de kracht vinden om uitzonderlijke prestaties neer te zetten.

Bij deze wens ik Jules en zijn vrouw veel sterkte toe in deze moeilijke momenten.

1 opmerking:

Norry zei

Bedankt Wilfried, dat je de moed had om hier eens over te schrijven ! Dat is niet altijd zo gemakkellijk.
Langs deze weg wil ik, in naam van de ganse klub, Jules en zijn vrouw heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd !

Norry