donderdag 20 september 2007

Deel 3 : gevaarlijke outsiders

De underdogs, meestal alles of niks, gegokt en ?????

Jimmy : heeft het verleden tegen, kon nooit een vuist maken op de clubkwart. Er was altijd wel iets. Het viel altijd wel ergens tegen en Loix liet het kopje hangen. Maar dit jaar is zijn vormpeil beter dan ooit. Zijn minpunt, misschien het fietsen, het is niet zijn parcours maar hij heeft al bewezen dat hij dit ook aan kan. Kan hij nog een laatste keer flitsen dit jaar ? Of het nu ja of neen is, we zullen er achteraf in alle geval ene op drinken.

Wilfried : vermits iedereen mij in zijn lijstje zet ? Ik kan alleen slagen als ik alles en iedereen (behalve Mario) op grote achterstand fiets. Mijn zwemmen is niet echt goed meer, anderhalve week geen zwembad gezien en mijn lopen, zeker dit jaar niet goed genoeg. Misschien zijn de weergoden mij goed gezind en staat er veel wind. Zoniet, ik zal er in alle geval een lap op geven, voor de laatste keer dit jaar en daarna .... (zie filmpje)

Geen opmerkingen: