dinsdag 4 september 2007

Knokke 2007 : Het duel Dolls versus Cuypers


Woensdag is het weer zo ver. Wie doet er nu verdomme op de eerste woensdag van september een triatlon dacht ik een aantal jaren geleden. Veel, blijkt intussen, voor mij ook al de 5de keer.

Deze editie zal voor altijd de analen ingaan als de uitgave waar ene Dolls Eddy ene Cuypers Wilfried heeft uitgedaagd. Ik hoop dat hij weet waaraan hij begonnen is.

Na Viersel heb ik evenwel de riem een beetje gelost maar ik moet zeggen dat het me goed gedaan heeft. De beentjes voelden goed aan gisteren, al was het maar wat losrijden en loslopen, een mens weet wat hij voelt. Ik verwacht dan ook dat het in het lopen zal gespeeld worden. Wie daar nog de beste papieren op tafel kan gooien na een, en ik beloof hem dat, een denderende vaart door de winderige polders.

Tot donderdag voor het verslag van The Battle in en rond Knokke !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Succes zou ik zeggen en dat de beste moge winnen.

Raymond zei

Ik denk dat de beslissing gaat vallen in het lopen (in het voordeel van Wil), want vorige zaterdag heb ik 135 km in Dols' wiel afgezien, we hadden dan ook een ritgemiddelde van 33,6 km/u (weliswaar vlak parcours) en dan heeft ie helemaal nog niet doorgeduwd

Anoniem zei

Wil, proficiat met je overwinning in the battle of the year.