woensdag 19 september 2007

Deel 2 : De Veteranen

Altijd gevaarlijk, de mannen met ervaring.

William : verbaasde 2 jaar geleden vriend en vijand door de clubkwart te winnen. Zat toen fris na een seizoen van weinig wedstrijden. En als ik mij niet vergis is dat dit jaar weer zo. Minpuntje, zijn fietsen, ik vrees dat hij daar wel eens wat te veel achterstand kan oplopen. Maar gelijk hij liep in St-Niklaas, vingers in de neus tegen 4'/km zie ik hem nog hoog opschuiven. Als, en er is een als, hij niet verkeerd rijdt natuurlijk

Marco Velo : To hunt or to be hunted. Voor hem het eerste, de jager. Krijgt in het zwemmen op de andere kanshebbers dik 5' aan zijn broek. In het fietsen kan hij wel een vuist maken maar waarschijnlijk geen of nauwelijks terrein goedmaken. In tegenstelling tot zijn bijnaam doet vermoeden is zijn beste onderdeel er eentje zonder velo. Alles zal gebeuren in't lopen. Is samen met Jens de beste loper van de club en kan een tijd tussen de 35'-36' lopen . Misschien wordt het weer een secondenspel met ondergetekende ? Voor welke plaats dat zal zijn ???

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Morgen deel 3, de outsiders. Ik ben benieuwd maar de analyses zijn tot nu goed.

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Awel, dat was nu net de titel die ik ook voor deel 3 gekozen heb.

Helderziende ?

Anoniem zei

wie weet.