vrijdag 28 september 2007

De planning



Foto is er weer eentje van op stage. Het beruchte schriftje waar alles in opgeschreven wordt om het daarna uit te schrijven en in het clubblad te zetten zodat iedereen weet wat wij daar allemaal uitspoken.

Voorlopig is het nog windstil op trainingsvlak. Een weekske rust en vanaf volgende week begin ik me rustig terug op gang te trekken. Misschien doe ik nog een stratenloop maar voorlopig staat die goesting op een laag pitje. Zeker nu de kilo’s eraan vliegen want een zo een rustweek is meestal ook een vreetweek. Dat is echt eten en snoepen dat ge er nie goed van wordt.

In november las ik dan een loopmaand in.

Vanaf december begin ik met de basistraining (vast weekschema), (uitleg volgt later nog), gedurende +/- 3 maanden Al is november ook al basis leggen natuurlijk.

Begin maart komt er dan meer snelheid om de hoek kijken.In zowel training als in een paar wedstrijden. De Haan waarschijnlijk en de wintersprint als wedstrijden vroeg op het jaar. Geen MTB duatlons meer, zo veel plezier heb ik daar vorig jaar dus niet aan beleefd.

Op stage eind april ga ik vooral voor volume en laat ik hoge hartslagen links liggen, bewust, zal niet makkelijk zijn maar het moet. 21K in Tongeren en de halve van Kruiningen en/of Leuven staan op het programma, voor de rest niks. Ik kies er voor om volgend jaar weinig wedstrijden te doen.

Begin juni trek ik dan opnieuw als alles goed is voor een week richting Frankrijk met mijn 2 Klagenfurt companen, de nadruk op volume.

2 weken voor de wedstrijd starten we dan de taper.

Dat zijn zo de grote lijnen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gaan, doen we zeker. Waar we blijven logeren moeten we nog afwachten. Er is mij beloofd dat ik eind dit jaar een antwoord zou krijgen van de erfgenamen van de eigenaar van het huisje in Barjols. Als zij niet meer willen verhuren, vinden we wel iets anders.

Anoniem zei

Gaan, doen we zeker. Waar we blijven logeren moeten we nog afwachten. Er is mij beloofd dat ik eind dit jaar een antwoord zou krijgen van de erfgenamen van de eigenaar van het huisje in Barjols. Als zij niet meer willen verhuren, vinden we wel iets anders.

Anoniem zei

Finger troubles, of teveel bibber wie zal het weten.

Eigenlijk wilde ik zeggen Lommeke, alis de buurman