vrijdag 21 september 2007

Hoe staan de schaakstukken na het zwemmen ?

Verwachtte resultaten gisteren in’t zwemmen ? Ja, en toch, favoriet Marco Velo staat zo goed als schaakmat.

De winnaar is gekend ? Appermans zal als eerste vertrekken en waarschijnlijk zijn voorsprong in’t fietsen uitbouwen om dan in het lopen alles onder controle te houden. Maar daarachter. William en Jimmy op minder dan een halve minuut van Mario staan voor de moeilijke opdracht in’t fietsen zo weinig mogelijk te verliezen willen ze kans maken op de overwinning. Daarbij komt nog dat achter deze 2 er 2 klaar staan om de jacht te openen. Een dikke minuut zit er tussen het voornoemde duo en Jens en Wilfried. Mijn tactiek morgen ? Heel simpel, vlammen, heb slechts 1 doel voor ogen en dat is als 2de binnen komen na het fietsen om dan ????

Lijkt makkelijker dan het hier geschreven staat. Ik zal eerst en vooral het gat op William en Jimmy moeten dichten. Lukt dat, dan zal ik van hen moeten wegrijden. Lukt dat, dan zal ik mijn pakketje Jens ergens moeten kwijtspelen als dat tot dan toe nog niet gebeurd is. Wetende dat hij in het lopen sowieso terug zal komen.

Marco Velo heeft al 7’10 op Mario en 5’15 op ondergetekende aan zijn broek. Ook voor hem geen tactisch geleuter meer. Voluit gaan en zien waar het schip strandt.

Allemaal goed en wel, een wedstrijd is pas gestreden als de finish bereikt is, en onderweg kan er heel veel gebeuren.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik blijf bij mijne pronostiek.

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Ik vraag me af Koen wat het eerste is dat gij morgenavond gaat doen als ge thuis komt ???

Misschien kijken of uwe pronostiek uitgekomen is ???