zaterdag 31 maart 2007

50 kilometer

Vorige weekend in Oostende kwam je eigenlijk dezelfde atleten tegen als de week daarvoor in De Haan. Zo was er ook een atleet van’t zeetje die ik in De Haan gesproken had omdat hij me daar de vraag stelde hoe ver ik had moeten rijden om aan de wedstrijd deel te nemen.

Hij zei dat hij niet verder dan 50K reed om aan wedstrijden deel te nemen. Zo kon hij met de fiets tot daar gaan en later ook terug naar huis.

Ik maakte toen de opmerking dat als wij enkel wedstrijden moeten doen max. 50K van thuis uit, we er niet veel zullen achter de kiezen steken op 1 seizoen !

Het is dan ook een feit dat er meer triatlon en duatlon organisaties zijn in West Vlaanderen en omstreken dan bij ons.

1 opmerking:

lieven zei

Wat deelname aan wedstrijden betreft ben ik toch bevoordeeld door centraal te wonen. Bovendien wonen mijn ouders in West-Vlaanderen van waaruit ik ook aan heel wat mooie wedstrijden kan deelnemen (De Haan, Sint-Laureins, Brugge, Kortrijk, Knokke,...). Voor Brugge heb ik me trouwens zaterdagmorgen om 9u ingeschreven en onmiddellijk betaald. Hopelijk is het gelukt.